Korduma kippuvad küsimused

Kui kiiresti kaup kohale jõuab?

E-poes esitatud tellimused vaadatakse üle ning sisestatakse Smartpost automaati hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul ning ostjaga võetakse vajadusel ühendust 3 (kolme) tööpäeva jooksul.

Kas mul on võimalik oma tellimuse liikumist jälgida?

Jah on võimalik. Selleks leiab alumisest servast peatükist „Jälgi tellimust: https://allurebeauty.ee/trackorder/“ sisestades sinna tellimuse ID ja saab jälgida kauba liikumist.

Mida pean tegema kui mul on pretensioon?

Pretensiooni tekkimisel palume teil lahenduse saamiseks meie klienditeenindusega alati ühendust võtta. Tagamaks esmaklassilist klienditeenindust lubame kõik ebameeldivused ausalt ja professionaalselt lahendada.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile [email protected] pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Detailsemat infot leiab kasutajatingimuste peatükist “Pretensioonide käsitlemise kord”.

Lisainfot saab küsida meie klienditeeninduse telefonil 534 00 205 või e-posti aadressil [email protected]

Kuidas saab e-poes kauba eest tasuda?

Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna.

Kliendil on võimalik kasutada tasumiseks Visa ja MasterCard deebet- ja krediitkaarte, Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Nordea, Danske Bank, Krediidipank, LHV). Tellimuse kinnitamisel suunatakse Teid panka kus ootab ees eeltäidetud maksekorraldus. Arveid saab vaadata ja välja printida Minu konto alt.  Antud makseid vahendab Maksekeskus AS.

Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas, mida vahendab Maksekeskus AS.

Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus, kauba kättetoimetamisel.

Kohaletoimetamine

Tellimus toimetatakse kohale Itella SmartPostiga.

Erandkorras ning kliendiga eelnevalt (ennem ostu) kokkuleppel on võimalik ka tellimuse kättesaamine esindussalongist Stockmann kaubamaja 5. korrusel.

Kas toode on originaal?

Jah, müüme ainult originaalkaupa. Mitteoriginaalkaubaga kauplemine on ebaseaduslik, karistatav ja sellega Agneron OÜ ei tegele.

Kuidas toodet tagastada?

E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus. Muuhulgas ei kuulu tagastamisele avatud pakendiga kosmeetikatooted, parfüümid ja juuksehooldusvahendid. Tagastusõigust pole kaupadel, mida on muudetud vastavalt kliendi soovidele (tootele on lisatud eritellimusena pilt, kiri vm) Tagastatav toode peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgeteta.

Tagastamisel kantakse Kliendile raha tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul toote tagastamisest. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.

Tagastamisega kaasnevad transpordikulud katab Klient. Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta Kasutuslepingus toodud tingimustele, siis raha ei tagastata.