Korduma kippuvad küsimused

Siit leiad vastused enim levinud küsimustele.

Kui kiirelt saan kauba kätte?

Tavaliselt jõuab pakk kohale 48 tunni jooksul, maksimaalselt 3 päeva. Kasutame Itella SmartPosti ja Omniva pakiautomaate.

Kuidas saan e-poes tasuda?

Pakume makseviise pangalinkide kaudu nagu Swedbank, LHV, SEB ja Coop Pank ning krediitkaarte, sealhulgas Visa ja Mastercard.

Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus, kauba kättetoimetamisel.

Kuidas saan tagasatada tooteid?

E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus. Muuhulgas ei kuulu tagastamisele avatud pakendiga kosmeetikatooted, parfüümid ja juuksehooldusvahendid.

Tagastusõigust pole kaupadel, mida on muudetud vastavalt kliendi soovidele (tootele on lisatud eritellimusena pilt, kiri vm) Tagastatav toode peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgeteta.

Tagastamisel kantakse Kliendile raha tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul toote tagastamisest. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.

Tagastamisega kaasnevad transpordikulud katab Klient. Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta Kasutuslepingus toodud tingimustele, siis raha ei tagastata.

Loe rohkem siit

Mida pean tegema kui mul on pretensioon?

Pretensiooni tekkimisel palume teil lahenduse saamiseks meie klienditeenindusega alati ühendust võtta. Tagamaks esmaklassilist klienditeenindust lubame kõik ebameeldivused ausalt ja professionaalselt lahendada.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@allurebeauty.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Detailsemat infot leiab kasutajatingimuste peatükist “Pretensioonide käsitlemise kord”.

Lisainfot saab küsida meie klienditeeninduse telefonil 534 00 205 või e-posti aadressil info@allurebeauty.ee

Kuidas saan oma tellimust jälgida?

Pärast tellimuse esitamist saadame e-posti teel lingi, mille kaudu saate oma tellimuse teekonda jälgida.