Kasutajatingimused

Agneron OÜ kasutajatingimused

 

Agneron OÜ, registrikoodiga 10312002 (edaspidi Poe haldaja) ja klient, kes vormistab Agneron OÜ hallatavas e-poes https://allurebeauty.ee tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Klient), sõlmisid käesoleva E-poe kasutuslepingu (edaspidi Leping) alljärgnevatel tingimustel.

1. Üldsätted

1.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Lepingus kokkulepitust.

1.2. Poe haldajal on õigus mistahes ajal teha e-poe pakutavasse toodete sortimenti muudatusi.

1.3. Poe haldajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus Kliendile teatada sellest kirjalikult elektronposti teel.

1.4 Poe haldaja teeb Lepingu kättesaadavaks inernetiaadressil www.allurebeauty.ee kasutajatingimuste menüüs, samuti ostuprotsessis enne Kliendi poolt ostu eest tasumist.

2. Tooted ja ostu sooritamine

2.1. Toodete tellimine

2.1.1. Toodete tellimiseks valib Klient välja endale meelepärase toote, valib vajadusel toote suuruse ning vajutab nupule “lisa korvi”. Ostukorvi sisu on nähtav veebilehe paremal üleval vajutades ostukorvi nupu peale.

2.1.2. Tellimuse vormistamiseks vajutada paremal üleval asuvale ostukorvi nupule ning valida “maksma”, misjärel suunatakse Klient kassasse. Kassas on näha kõik valitud tooted ning seal on võimalik muuta toodete kogust või eemaldada tooteid ostukorvist. Kassas on võimalik sisestada ka sooduskupong, kui see on olemas.

2.1.3. Järgmisena tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobivaim Smartpost automaadi asukoht, kuhu tellimus toimetatakse. Seejärel valida endale sobivaim pank, mille kaudu makset sooritada. Allure Beauty veebipoes on võimalik maksta läbi järgnevate pankade euromaksena:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

Lisaks on võimalik maksta kasutades järgnevaid krediitkaarte:

  • Mastercard, Visa

Enne maksmist tuleb tutvuda müügitingimustega ning nendega nõustudes teha linnuke vastavasse nõutud kasti. Kui kõik eelnevad sammud täidetud, vajutada “maksma” misjärel suunatakse Klient tema poolt valitud panga lehele. Peale makse sooritamist vajutada kindlasti nupule “tagasi kaupmehe juurde”.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Agneron OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Agneron OÜ ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

2.1.4. Juhul, kui Kliendi tellimuse esitamine mingitel põhjustel katkeb, suunatakse Klient tagasi eeltäidetud ostukorvi.

2.1.5. Tellimuse kinnitus saadetakse Kliendile tema enda poolt ostu sooritamisel sisestatud e-maili aadressile.

2.2. Kõik kuvatavad Tooted ei pruugi alati laos olemas olla.

2.3. Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab Poe haldaja Kliendiga ühendust hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Sellisel juhul pakutakse välja võimalik uus tarneaeg või toote asendamine samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga. Kui Klient ei ole uute tingimustega nõus, siis ta võib keelduda tellimusest ja Kliendi poolt juba makstud raha tagastatakse.

2.4. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

2.5. Klient, kes valib välja soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, pakiautomaadi asukoht, makseviis).

2.6. Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Poe haldaja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

3. Hinnad

3.1. Kõikide E-poes olevate toodete baashinnad on arvestatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

3.2. Poe haldajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.

3.3. Kui Poe haldaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

4. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

4.1. E-poes esitatud tellimused vaadatakse üle 3 (kolme) tööpäeva jooksul ning ostjaga võetakse vajadusel ühendust 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Kaup pannakse teele samuti hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul (harilikult pannakse kaup teele samal tööpäeval või 1-2 tööpäeva jooksul).

4.2 Allure Beauty e-pood tarnib kaupa vaid Eestisse. Kliendil on õigus valida järgnevate kauba kättesaamisviisi vahel:

  1. SmartPost pakiautomaadid (maksimaalne tarneaeg 7 tööpäeva)
  2. Omniva pakiautomaadid
  3. Klient tuleb ise oma tellimusele järgi Poe haldaja juurde. Valides ise järgi tulemise meetodi tuleb Kliendil enne tellimuse esitamist Poe haldajale vastav soov e-maili teel kirjalikult edastada! Kauba üleandmise aeg ning koht lepitakse Poe haldajaga e-maili teel kirjalikult kokku.

4.2. Poe haldaja ei vastuta ilmastikutingimustest tulenevate muutuste eest toodete transpordil (toodete külmumine, kuumenemine). Poe haldaja soovitab külmakraadide või kõrgete temperatuuride korral kliendil võtta saadetis pakiautomaadist välja esimesel võimalusel ning eelistada sisetingimustes asuvaid pakiautomaate, et vältida muutusi toodete kvaliteedis.

5. Lepingust taganemine enne Poe haldaja poolset lepingu täitmist

5.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Poe haldaja Lepingu poolset täitmist Lepingust taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Poe haldajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil [email protected]. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse  number).

5.2. Kui taganemisavaldus jõuab Poe haldajani pärast Poe haldaja poolset lepingu täitmist, toimub Lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.

5.3. Poe haldaja kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul alates Lepingust taganemise soovi kätte saamisest.

5.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.

6. Tagastusõigus

6.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus. Muu hulgas ei kuulu tagastamisele avatud pakendiga kosmeetikatooted, parfüümid ja juuksehooldusvahendid.

6.2. Tagastusõigust pole kaupadel, mida on muudetud vastavalt kliendi soovidele (tootele on lisatud eritellimusena pilt, kiri vm)

6.3. Tagastatav toode peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta.

6.4. Tagastamisel kantakse Kliendile raha tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul toote tagastamisest.

6.5. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.

6.6. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud katab Klient.

6.7. Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta Kasutuslepingus toodud tingimustele, siis toote eest raha ei tagastata.

7. Isikuandmed ja nende kasutamine

7.1. Klient annab selge ja teadliku nõusoleku Poe haldajale enda isikuandmete töötlemiseks.

7.2. Tellimuse esitamisel Kliendi poolt sisestatud ja Poe haldajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Kliendile.

7.3. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.

7.4. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Kliendi tellimuse kohta (perekonnanimi, eesnimi,  telefoninumber, tarnimisviis, kasutatud makseviis, E-poe Kasutuslepinguga, nõustumine müügipakkumiste saatmisega elektronposti aadressil, vabatekstina sisestatud märkused).

7.5. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Kliendile, võib edastada kulleriteenust osutavaile ettevõttele.

7.6 Agneron OÜ e-poe lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

7.7. Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada andmed registrist.

7.8. Klient annab Poe haldajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.

7.9. Kasutaja annab Poe haldajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.

8. Kasutamistingimused

8.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.

8.2. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Olen lugenud ja nõustun E-poe kasutajatingumustega”, kinnitab Klient, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.

9. Pretensioonide käsitlemise kord.

9.1 Agneron OÜ ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Agneron OÜ ei saanud mõjutada või ette näha. Raha tagastamisel kannab Agneron OÜ (poe haldaja) raha kliendile tagasi 14 päeva jooksul ning tagastab ka algse tarnekulu, mille klient maksis.

9.2 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile [email protected].

9.3 Agneron OÜ vastab pretensioonile kirjalikult (e-maili teel) 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Agneron OÜ’l ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult (e-maili teel) koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.

9.4. Pretensiooni võib esitada tootmis- ja materjalivigadele.

9.5. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast.

9.6. Ekspertiisi teostab Agneron OÜ või toote valmistanud firma esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.

9.7. Sõltumatu ekspertiis – kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi juhul, kui klient ei ole Agneron OÜ poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul.

9.8. Pretensioon ei kuulu lahendamisele kui Agneron OÜ tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud Kliendi süül.

9.9. Kui pretensiooni aluseks oleva toote tootmine on lõpetatud võtab Agneron OÜ endale õiguse kliendi nõusolekul asendada toode samaväärsega.